Від скромного початку і ремонтної майстерні через 30 років Брюс Егнейтер продовжує залишатися невпинним новатором, а Egnater Amplification стають найбільш швидкозростаючою компанією в індустрії гітарного посилення. Його запатентована модульна система лампових підсилювачів явлеются радикальним відходом від традиційного лампового підсилювача. Egnater пропонують рівень гнучкості, який не знайти ні в жодному іншому ламповому гітарному підсилювачі. Рух в пошуку "ЗВУКА" ніколи не зупиняється."Звучання в першу чергу" - це девіз і кредо Egnater!
Ось лише невеликий перелік музикантів і груп, з якими працював Брюс:
Steve Vai,Linkin Park,Brent Mason,Tim Pierce,Peter Frampton,Dan Huff,Randy Jacobs,John Shanks(Melissa Etheridge), Dave Barry (Cher/Janet Jackson),Wireworks Studios(Michael Wagner),Tommy Anthony(Santana-Gloria Estefan ), John Kempainen (Black Dahlia Murder),Richard Maranon(Gloria Trevi-Luz Rios),Bruce Kulick(Kiss), Danny Jacobs (Cher), Dan Donegan ( Disturbed),Keith Howland(Chicago),Phil Collen(Def Leppard), Brian Monrony (Tom Jones),Andre Cotou(Celine Dion),Guns n` Roses,Offspring,Jason Aldean, Houston County, Tariq Arkoni,< a href="https://anthrax.com/">Anthrax,George Lynch,Breaking Benjamin,Melissa Etheridge,Jason Bonham Band,Bowling for Soup,Ty Tabor(King`s X),Dug Pinnick(King`s X),Joe Perry(Aerosmith),Nickelback,Duffy King,Indigo Girls,Green Day,Ted Nugent,Queensryche,Muse,Chris Poland(MegaDeth),Keith Kane(Vertical Horizon),Davey Johnston(Elton John), Chris Komozi (Michael Bolton),Bob Seger and the Silver Bullet Band,Michael Wilton(Queensryche),Wally Farkas(Galactic Cowboys),Kirk Hammett,Mudvayne,Sevendust,Dimebag Darrell,Nuno Bettencourt,Scott TarulliandGregg Marra
Чи не все одно хто цей Брюс Егнейтер? Просто ще одне ім'я в величезному світі гітарного лампового звуку? - скажете Ви і будете праві. На тлі пари-трійки загальновизнана монстрів і цілого ряду виробників подрібніше здається, що все вже давно придумано і усталені постулати лампового гітарного звуку непорушність. Кожне нове ім'я - це винахід велосипеда...
Ну що ж... якщо почали читати, значить, Ви має бути заінтриговані
"Народився і виріс я в Детройті, штат Мічиган, і все дитинство невтомно возився з залізяччям: щось лагодив та ремонтував. Отримав свою першу гітару у віці 13 років. Це був Rickenbacker з цільним корпусом і підсилювач Silvertone Twin Twelve з «універмагу» Sears and Roebuck's (як би хотілося мені їх повернути зараз). Рок рух в Детройті тільки починалося, коли я був підлітком. Bob Seger, Ted Nugent, Iggy Pop, Alice Cooper, Grand Funk Railroad і інші були тоді тільки початківцями місцевими групами. Мені подобалося пробирається на заходи, що відбуваються в місцевих концертних залах (я був неповнолітнім на той час ) кожні вихідні, наб людая за групами та їх обладнанням. Я навіть грав в деяких з тих місць, вже роки по тому. Потім в 1969 році з'явилися дві нові групи, які змінили мій світ. Джимі Хендрікс і Cream. Вони надихнули мене на те, щоб стати професійним музикантом. Я занурився в музику і займався невтомно і відліку часу. Ну і став досить непоганим гітаристом. Грав в декількох популярних місцевих групах. Потрапив в прогресивну рок-тусовку і грав в декількох групах протягом багатьох років. Ми навіть вивчили всю першу сторону платівки Close to the Edge групи Yes. Монументальна завдання було на той час. Ми грали її одного разу в одному з провідних місцевих клубів і... були звільнені в той вечір. Я думаю, вони просто не розуміли такого роду музику. Я продовжував грати, але бачив, як мрія про створення чогось великого просто не перетворюється в реальність.
Ви запитаєте до чого це все? Весь цей час я возитися з обладнанням. Освоював нові способи, щоб отримати звук, який хотілося, але не виходило знайти в підсилювачах того часу. Тоді ще не придумали «майстер волюм» або хай-гейнових лампових апаратів, так що все, що нам залишалося робити, це викручувати наші Маршалла до абсолютно божевільною гучності тільки для того, щоб отримати"ЦЕ" звучання. Потім ми стали відкривати для себе овердрайв педалі. Це був крок у правильному напрямку для отримання рок звучання з високим коефіцієнтом посилення, який ми всі шукали, але... все ж не відповідь. Одного разу народилася у мене божевільна ідея. Я взяв маленький підсилювач Gibson, підкинув резистор замість динаміка і підключив вихід цього малюка на вхід мого 200-ватного Маршалла. Ха... тепер це вже дещо! Я зміг отримати дисторшн маленького лампового підсилювача на прийнятною гучності. Одкровення. Інші музиканти почали звертати увагу. Незабаром я зайнявся тим, що почав збирати аналогічну схему для місцевих гітаристів. Відверто кажучи, такий хід не найкращим чином впливав на обладнання, так що ті ж гітаристи потребували когось, хто міг повернути до життя їх підсилювачі, коли вони горіли. Все прийшло до того, що я зайнявся ремонтом частково за замовчуванням, і почасти тому, що я вмів лагодити речі. Ось і прийшла до місця моя дитяча тяга до ремонтування. Так як тепер стало очевіно, що стати рок-зіркою у мене не вийде, я вирішив, що коледж може бути гарною ідеєю. І пішов у інженерний університет в Детройті (Detroit Engineering School) з надією на вступ в корпоративний світ. На жаль, музика продовжувала бути моєю єдиною справжньою амбіцією. Якщо я не зміг стати рок-зіркою, що я міг зробити, щоб бути залученим в музику? Мій дід, Ед Креске одного разу сказав мені:"Не будь хлопцем, який риє канави, будь хлопцем, який робить лопати». У той час я ще не розумів наскільки мудрим було його вислів.
Я відкрив свій перший магазин по ремонту підсилювачів і гітар в 1975 році. У той час було не так вже й багато місць для музикантів, де б вони могли «полагодити», так що бізнес швидко пішов у гору. Проте, залишаючись музикантом в глибині душі, я ніколи не переставав шукати"ЗВУК". Я почав серйозно вивчати те, як працюють підсилювачі: що роблять, а що ні. Одна річ, яка мене завжди турбувала - я хотів підсилювач, який би мав чудовий дисторшн, а й якимось чином і розкішний чистий звук теж. Mesa Boogie тільки-тільки вийшли зі своїми підсилювачами Dual Mode, де можна було включити режим «lead» і отримати хороший дисторшн. На жаль, це був компроміс, тому що не можна було встановити два абсолютно різних тони на чистий і овердрайв, тому як одні й ті ж регулятори тембру були поділені між двома режимами. Я вирішив розробити підсилювач, який би мав чистий канал і канал перевантаження з окремими елементами управління для кожного. Зробив прототип для себе і він працював чудово. Інші музиканти почули про це радикально новому ламповому підсилювачі. Я почав робити ці підсилювачі для декількох місцевих музикантів. І побачив, що там може бути майбутнє.
Потім з'явилася модульна система та інші розробки для відомих компаній. Це були невеликі зачатки того, що пізніше отримало ім'я Egnater Amplification."
Від скромного початку і ремонтної майстерні через 30 років Брюс Егнейтер продовжує залишатися невпинним новатором, а Egnater Amplification стають найбільш швидкозростаючою компанією в індустрії гітарного посилення. Його запатентована модульна система лампових підсилювачів явлеются радикальним відходом від традиційного лампового підсилювача. Egnater пропонують рівень гнучкості, який не знайти ні в жодному іншому ламповому гітарному підсилювачі. Рух в пошуку"ЗВУКА" ніколи не зупиняється."Звучання в першу чергу" - це девіз і кредо Egnater!
Офіційний веб-сайт: egnateramps.com